Skip to main content

Poezi te botuara ne revisten “Sarajevske sveske”



Ag APOLLONI


ELIKSIR

Sedim u srcu tišine
Samoća nokte grize zubima
Glava kao izgrebana mislima

Umeće ljubavi očitam ćutke
Sa dlana svoje ruke

U lavirintu razuma
Tražim kamen mudrosti

Al’, zalud
Niti kamena, niti izlaza

Tad dolažis
Samoću da ubiješ
Tisinu da potopiš
I doneseš mi mir

Dolaziš
Čelo samo da mi takneš
I sve što je bedno
S tobom u trenu postaje vredno


PARFEM

Mrak
Ponoć
Sklopljenih očiju ka tebi idem
Kad nos mi govori
A miris tvog tela me vodi

Ti mirno spavaš
Tamo gore u soliteru
Lagana muzika i bela postelja
Miluju ti lice
Smeđokosa lepotice

Čujem te tragom mirisa
Dok se stepenicama penjem i osluškujem
“Stairway to Heaven”
I s trećeg sprata za mene druge slike nema
S one strane brave
I mirisa parfema

Ti spavaš, o, dušo
O, nebeski anđele
... A kako ja snu da se predam
Kad samo o tebi snevam
Zaustavljam se pored tvog kreveta
Postajem nem
Dalje o svemu govori
Parfeeeem.


SPEKTRUM

Kiša
Kiša
Kiša

Kišnem u samoći

Kiša
Kao i onog dana kada smo ubili sve ono za šta smo živeli
Kiša
A reć steže zube i ćuti

Kiša
Kiša
Kiša

Ceo božji dan pada kiša
Po prozorima moje duše
Tvoja lepota srcem se vidi i voli
Srcem koje me boli

Kiša
Kiša
Kiša

Po obrisima sećanja sunce izranja
Vidim te s one strane viđenja
Kad zvuk kiše prestaje
Pred tvojim licem u duginoj boji

Kiša
Kiša
Kiša

Po prozorima moje duše
Kiša koja boli
Kiša
Kiša
O, Bože!

ZOMBI

Kad tebe više nema
Mene ima i nema
Poslednji put zbog tebe plačem

Trideset i tri kapi suza isplakao sam za tobom
Položio na pramen tvoje kose
Koji je na jastuku ostao
Gde god kren’o
K’o brojanicu ih nižem
Suze i molitve
Na putu bez nade upletene

Krv što ne teče mi kroz vene
Zameniše suze
Najveći sam znak pitanja na ovom svetu

Ništa me ne dotiče
Kraj živih k’o kraj groblja
Hram k’o i toalet
Svetilište prizor lep
Da bez straha pljunem
Ženske brige, želje, strasti
Više ne razumem

Kad pogled nebu upravim
Očiju tvojih se setim

K’o Diogen dušu svoju tražim
Al’ nigde je ne pronalazim
Od prosjaka zalud pružena ruka
Srce koje je nekad bilo moguće taći
Sad će mrtvo naći

Ja sam Zombi, Zombi, Zombi
Sputan međ’ dva sveta
Boga spoznah i videh moć
Al’ ništa me ne greje kroz noć

Jedini put otvoren u očaju biram
I vidim u svom kraju

Nebo se lomi, zemlja trese
Iz grobova mrtvi ustaju
Tako bih rado s njima
Al’ stranac mrtvima
Stranac živima

Svoju senku da vidim
Ni noću ni danju

Želim da umrem, al’ jos sam živ
Želim da ‘mrem, ali leš sam
Granicom smrti i života hodam sam
Među utvarama kao među živima
Nema mi prijatelja

Ne dotiču me suze, krv niti plač
Kao ubica ponoćni šam setač
Kog Mesec pogledom miluje
I vučije zube pokazuje

Bez boli kad čoveku iskopam oko
Il’ ženi zarijem zube u vrat duboko
Nastavljam dalje

Vidim mrtve kako vlažnim kostima tupe svoje zube
Nakon obilne večere
Oganj od sanduka pale
Da se u kolu smrti razgale

E, da mi je sa živima
A nisam ni sa mrtvima
Međ’ dva sveta prikovan
Daleko od Edena
Daleko od tebe, voljena
Nazdravljam

Probudi se, o, žrtvo moja
Duboko u srcu raku mi iskopaj
Ne daj me nemirima
Da kao živ les lutam putevima


Prevela sa albanskog: Merima Krijezi

(“Sarajevske sveske”, 27-28, 2010)


poezi nga Ag Apolloni,ag Apolloni,ag apolloni,poezi shqipe
loading...

Lexo edhe:

Postimet e fundit






Popular posts from this blog

Trajta e shquar dhe e pashquar e emrit

  Trajta e shquar dhe e pashquar e emrit Trajta themelore e emrit është rasa emërore e pashquar.  Nga trajta themelore ose parësore i fitojmë format e tjera gramatikore të emrit (trajtat). Emrat , si në njëjës ashtu edhe në shumës, përdoren në dy trajta: a) në trajtë të pashquar dhe b) në trajtë të shquar shquar. Emri në trajtën e pashquar tregon qenie, sende ose dukuri në përgjithësi, në mënyrë të papërcaktuar. P.sh.: një nxënës, një punëtor, një mendim , një mace, një laps etj. Emri në trajtën e shquar tregon qenie, sende ose dukuri të tjera, të veçuara nga gjërat e tjera të llojit të vet. P.sh.: nxënësi, punëtori, mendimi, macja, lapsi etj.   Formë përfaqësuese (bazë) e emrit është trajta e pashquar, numri njëjës, rasa emërore : djalë, vajzë, shkollë, lule, letër, njeri, kompjuter, lepur, qen, piano etj. Trajta e shquar e emrit formohet duke i pasvendosur formës përfaqësuese nyjën shquese, përkatësisht mbaresën: a) për emrat e gjin

Ese të ndryshme shqip

Ese dhe Hartime '' Ese dhe hartime të ndryshme shqip dhe anglisht '' Ndalohet rreptësisht kopjimi dhe postimi në një faqe tjetër.  Redaksia Rapitful ka lexuar disa ankesa në emailin e saj të bëra nga disa arsimtarë dhe profesorë ku janë ankuar se nxënësit po i kopjojnë esetë dhe hartimet nga faqja Rapitful dhe me ato ese apo shkrime po prezantohen gjatë shkrimit të eseve dhe hartimeve. Pra redaksia Rapitful kërkon nga nxënësit që të mos kopjojnë esetë dhe hartimet dhe me to të prezantohen para mësimdhënësve por le të jenë këto ese vetëm si një udhërrëfyes se si duhet të shkruhet një ese apo hartim dhe asesi të kopjohen. Ju faleminderit për mirëkuptim. Ese dhe hartime do te shtohen vazhdimisht keshtuqe na vizitoni prap. Nëse dëshironi Analiza letrare të veprave të ndryshme kliko mbi Analiza Letrare Kliko mbi titullin që ju intereson Ese për Diturinë   Për Mjekët! Fakultetet e sotme po kryhen me teste 6 arsye për të mos studiuar mjekësinë P

Tekste shqip: ““Ah Kjo Rruga E Gurbetit” - Shaqir Cërvadiku & Fatjon Dervishi” plus 21 more

Tekste shqip: ““Ah Kjo Rruga E Gurbetit” - Shaqir Cërvadiku & Fatjon Dervishi” plus 21 more “Ah Kjo Rruga E Gurbetit” - Shaqir Cërvadiku & Fatjon Dervishi “Du Me T'pa” - Gjyle Qollaku Nora Istrefi “Kercejna” - Sabiani Feat. Denis Taraj Getoar Selimi “Du Me T'pa” - Lori Bora Zemani “Million” - Melissa
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Show more